De uitfasering van third-party cookies, browser-restricties en strengere privacy-wetgeving zorgen ervoor dat jij minder betrouwbare data tot je beschikking hebt.
Server-Side Tagging is een krachtige manier om de controle over je dataverzameling en privacy te vergroten. In plaats van dat gegevens direct vanaf de browser naar externe marketingplatforms zoals Google en Meta worden gestuurd, gaat de data via een eigen server. Dit zorgt niet alleen voor betere beveiliging en prestaties, maar geeft je ook meer controle over welke gegevens gedeeld worden.
Sageon implementeert server-side tagging via Google Tag Manager, wat zorgt voor betere prestaties en naleving van privacywetgeving zoals GDPR/AVG.
Hoe meer betrouwbare data je verzamelt, hoe beter jouw advertenties presteren. Meer betrouwbare data, bijvoorbeeld over waar nu echt conversies vandaan komen, helpen je met het nemen van de juiste beslissingen.
Doordat trackingtags op je server draaien in plaats van in de browser, vermindert dit de laadtijd van je website. Dit zorgt voor een snellere en gebruiksvriendelijkere ervaring voor bezoekers.
Met server-side tagging heb je volledige controle over welke data je deelt met derde partijen. Dit helpt om te voldoen aan privacywetgevingen zoals GDPR, en voorkomt dat gevoelige informatie naar ongewenste partijen wordt gestuurd.
Wij maken gebruik van cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.