Hoog scoren in Google lijkt voor veel mensen een mysterieus proces, maar dat is het niet. Het draait om drie pijlers: content die je doelgroep aanspreekt, een technisch sterke website en autoriteit in je vakgebied. In onze SEO-training leer je hoe je deze elementen slim combineert.
We duiken in de praktijk van jouw website en branche. Je ontdekt waar de kansen liggen en hoe je deze benut. Want als je de basis snapt, wordt SEO een stuk minder ingewikkeld. En veel leuker.
We kijken naar de specifieke uitdagingen in jouw markt. Welke zoekwoorden zijn relevant? Wat doen je concurrent? En hoe zorg je dat Google én je bezoekers je website waarderen?
Je leert hoe je content schrijft die scoort in Google, zorgt voor een technisch sterke website en bouwt aan je online autoriteit. Geen losse trucjes, maar een aanpak die ook op lange termijn werkt.
Je krijgt les van mensen die dagelijks websites laten groeien in Google in de meest competatieve branches. We laten zien welke strategieën écht werken. Plus: we zijn op de hoogte van alle Google-updates.
In een intake bepalen we waar jij staat met SEO en wat je wilt bereiken. Vervolgens leer je hoe je content optimaliseert voor zowel bezoekers als Google, hoe je technische problemen opspoort en oplost, en hoe je je autoriteit vergroot.
We werken met praktijkvoorbeelden en je eigen website. Na afloop heb je niet alleen kennis van SEO, maar ook een concreet verbeterplan.
Wij maken gebruik van cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.