Monitor je 404-pagina’s met Google Analytics (how to)
Ben jij al bekend met het fenomeen foutpagina, beter bekend als 404-pagina? Een 404-pagina komt tevoorschijn als je een pagina probeert te bereiken die niet (meer) bestaat. De oorzaak...
Ben jij al bekend met het fenomeen foutpagina, beter bekend als 404-pagina? Een 404-pagina komt tevoorschijn als je een pagina probeert te bereiken die niet (meer) bestaat. De oorzaak...
Je leest het goed: de contactaanvragen via je website worden binnenkort niet meer getrackt in Google Analytics. Tenminste, als je gebruikmaakt van WordPress en de plugin Contact Form 7....
Zet jij vooral in op SEO, SEA en social media? Logisch, want dit kan fantastische resultaten opleveren. E-mailmarketing kan echter ook bijdragen aan het succes van jouw onderneming. Juist...
Mooi nieuws van de kant van Google: vanaf nu kun je in AdWords achterhalen hoe de kwaliteitsscore per zoekwoord wordt berekend. Google biedt namelijk sinds deze week inzicht in...
Het is belangrijk om op Facebook actief te zijn, ook voor advocatenkantoren. Waarom? Al sinds 2005 groeit het aantal Facebookgebruikers in Nederland jaarlijks. Afgelopen jaar was er een...
Waarschijnlijk heb je het al lang een keer ingesteld: de Site Search functionaliteit in Google Analytics. Met deze functie kun je eenvoudig de interne zoekopdrachten op je site bijhouden....