Google introduceert tool voor het testen van Rich Results
Het zat er al even aan te komen: Google introduceert een eigen testtool om je website te controleren op rich results. Je leest het goed: rich results, de nieuwe...
Het zat er al even aan te komen: Google introduceert een eigen testtool om je website te controleren op rich results. Je leest het goed: rich results, de nieuwe...
Google Analytics is een krachtige tool om je websiteverkeer te meten. Maar dat kan natuurlijk alleen als Analytics goed is geïmplementeerd en ingesteld. Helaas zie ik dat – ook...
Krijg jij regelmatig de volgende melding in AdWords? Advertentie afgekeurd: bestemming werkt niet Dan leidt een aantal van je advertenties naar een 404-pagina in plaats van naar een werkende...
Is het organisch bereik van jouw posts op social media de afgelopen maanden minder dan ooit tevoren? Dit kan kloppen, je bent niet de enige! We krijgen tegenwoordig steeds...
Gebruik jij WordPress als cms voor je website? Dan ben je waarschijnlijk wel bekend met de Yoast SEO-plugin (zo niet: snel installeren!). Veel van onze nieuwe klanten hebben in...
Je website is meestal het eerste contact tussen jou als advocaat en een potentiële klant. Maar is je website een beetje up-to-date? Of heb je eigenlijk al jaren dezelfde...