Google Analytics via Tag Manager: in 4 stappen geregeld
Google Analytics is verreweg de meest gebruikte tool voor het analyseren van websiteprestaties. Met de normale trackingcode kom je al heel veel te weten over het bezoekersgedrag op je...
Google Analytics is verreweg de meest gebruikte tool voor het analyseren van websiteprestaties. Met de normale trackingcode kom je al heel veel te weten over het bezoekersgedrag op je...
Zie jij regelmatig een sessieduur of een gemiddelde tijd van 00:00 in Analytics? Dan betekent dat niet dat je bezoekers direct weer wegklikken van je website! Een sessieduur van...
Voor veel mensen is de dienstverlening van een onlinemarketingbureau (of internetmarketingbureau) nogal abstract. Op sociale gelegenheden krijgen we regelmatig de vraag: ‘maar wat doen jullie nu eigenlijk?’ In dit...
Maak jij nog geen gebruik van automatische regels in Google Ads? Zonde! Door middel van automatische regels kun je campagnes en budgetten in Google Ads veel effectiever inzetten. Het...
Het gebruik van relevante zoekwoorden is een belangrijk onderdeel van zoekmachineoptimalisatie (SEO). Door de juiste zoekwoorden te verwerken in de titel, bodytekst, tussenkopjes, meta omschrijvingen en omschrijvingen van afbeeldingen...
Sinds de introductie van functies zoals carrouseladvertenties, tracking door derden en gepersonaliseerde advertenties eerder dit jaar, hadden LinkedIn-adverteerders hun zinnen gezet op een nieuw Ads-interfacedesign. Het wachten is voorbij,...
Wij maken gebruik van cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.