De uitfasering van third-party cookies, browser-restricties en strengere privacy-wetgeving zorgen ervoor dat jij minder betrouwbare data tot je beschikking hebt.
Server-Side Tagging is een krachtige manier om de controle over je dataverzameling en privacy te vergroten. In plaats van dat gegevens direct vanaf de browser naar externe marketingplatforms zoals Google en Meta worden gestuurd, gaat de data via een eigen server. Dit zorgt niet alleen voor betere beveiliging en prestaties, maar geeft je ook meer controle over welke gegevens gedeeld worden.
Sageon implementeert server-side tagging via Google Tag Manager, wat zorgt voor betere prestaties en naleving van privacywetgeving zoals GDPR/AVG.
Met een goed ingerichte GTM heb je volledige controle over welke data wordt gemeten. Dit helpt je om beter inzicht te krijgen in het gedrag van je bezoekers, zodat je data-gedreven beslissingen kunt nemen.
We implementeren GTM snel en flexibel, afgestemd op de behoeften van jouw bedrijf. Geen complexiteit, maar een eenvoudig proces waarbij we zorgen dat je tags altijd up-to-date blijven.
Bij Sageon hebben we ervaring met geavanceerde GTM-implementaties. Of je nu conversietracking, remarketing of geavanceerde datalayeroplossingen nodig hebt, wij helpen je verder.