Wil je weten hoe jij ervoor staat op gebied van tracking? Een tracking audit helpt om te controleren of al je data op de juiste manier wordt verzameld en gebruikt. Door een uitgebreide analyse van je trackingmethoden, tools en meetpunten, krijg je inzicht in eventuele fouten of ontbrekende data.
Bij Sageon voeren we een grondige tracking audit uit om ervoor te zorgen dat je alle belangrijke gegevens correct meet. Dit helpt je om slimmere beslissingen te nemen, campagnes beter te optimaliseren en te voldoen aan privacywetgeving.
Wij analyseren elk aspect van je tracking-setup, van Tag Manager tot specifieke pixels en cookies, zodat je zeker weet dat alle data op de juiste manier wordt verzameld.
We helpen je met het verbeteren van de configuratie van je trackingtools, zoals Google Analytics en social media pixels, zodat je tracking goed aansluit op je marketingdoelen.
Tijdens de audit zorgen we ervoor dat je trackingmethoden voldoen aan privacyrichtlijnen zoals de AVG, en adviseren we je over mogelijke verbeteringen.
Wij maken gebruik van cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.