Digitale toegankelijkheid: wat is het en hoe pas je dit toe?
Of het lukt om in een rolstoel een pand te betreden, is soms al bij de drempel duidelijk. Maar hoe drempelvrij is jouw website? Weet je wat jouw bezoekers...
Of het lukt om in een rolstoel een pand te betreden, is soms al bij de drempel duidelijk. Maar hoe drempelvrij is jouw website? Weet je wat jouw bezoekers...
Dat Google Analytics, zoals we het nu kennen en gebruiken, zou gaan stoppen wisten we al. We weten nu ook precies per wanneer: 1 juli 2023. Tenminste, als je...
Wat is het, hoe werkt het en waarom is het nodig? Heb jij wel eens van de Facebook Conversions API gehoord? Als je adverteert via de Facebook Business Manager...
Je hebt er vast wel eens van gehoord: SEO en SEA. Voor veel mensen lijken deze termen op elkaar. Het heeft ook allebei te maken met zoekmachines en met...
Videomarketing wordt een steeds belangrijker onderdeel van online marketing. Enkele bevindingen uit een onderzoek naar de rol van videomarketing onder marketeers en consumenten in december 2021 (wyzowl): 86% van...
Heb jij wel eens gehoord van Google Ads Discovery-campagnes? Grote kans van niet. Dit type campagne is relatief nieuw en daarom onbekend binnen de Google Ads interface. Het biedt...
Wij maken gebruik van cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.