Zoekwoordanalyse: onderzoek je doelgroep én je concurrentie
Een website die goed vindbaar is draagt bij aan het succes van iedere organisatie. Maar hoe zorg je ervoor dat je doelgroep op jouw website terechtkomt en niet op...
Een website die goed vindbaar is draagt bij aan het succes van iedere organisatie. Maar hoe zorg je ervoor dat je doelgroep op jouw website terechtkomt en niet op...
Met behulp van Google Analytics (GA) meet je de prestaties van jouw website. Maak je geen gebruik van GA? Het is gratis en geeft je essentiële data waarop je richting...
Direct Traffic is een term uit Google Analytics die je terugvindt op de pagina Acquisitie > Alle Verkeer > Kanalen. Deze pagina vertelt jou hoe de bezoekers op jouw...
Herken jij het volgende bericht? “Wij zijn online! Kunnen wij u ergens mee helpen?” Bij het bezoeken van websites is dit tegenwoordig een bekende vraag. Er verschijnt een klein...
Goed nieuws van Google: de sms-functie in Google AdWords! De berichtextensie is het nieuwe broertje van onder andere de locatie-, sitelink- en oproepextensies. Google zegt dat 65% van de...
Google Merchant Center is een handige tool voor e-commerce websites. Hier kun je als webshopeigenaar of online marketeer producten inladen zodat Google ze bij een zoekopdracht tegen betaling weergeeft....
Wij maken gebruik van cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.