Is mijn bouncepercentage te hoog? En hoe kan ik dit verbeteren?
Google Analytics is een handige en gratis tool om het verkeer op je website te meten en inzichten te krijgen in de prestaties van je website. Een van deze...
Google Analytics is een handige en gratis tool om het verkeer op je website te meten en inzichten te krijgen in de prestaties van je website. Een van deze...
User Experience (UX) design is steeds belangrijker voor het succes van een website. Maar wat is UX-design en waarom is het zo belangrijk? In deze blog leggen we uit...
Google heeft sinds september van dit jaar een nieuw type advertentie geïntroduceerd voor Google Ads, de Shoppable Image ads. Deze Shoppable Image ads worden getoond op de Google partner...
Noindex en nofollow zijn twee bekende begrippen binnen online marketing en SEO. Maar waar SEO normaal juist draait om een optimale zichtbaarheid in zoekmachines, zijn noindex en nofollow juist...
Er zijn tegenwoordig vele manieren waarop een klant in contact kan komen met een product of een dienst. De daadwerkelijk aankoop van een product of dienst is slechts een...
De termen landingspagina en bestemmingspagina worden vaak als synoniem van elkaar gebruikt. Op zich is dat natuurlijk geen probleem – vaak is de context voldoende om te bepalen wat...
Wij maken gebruik van cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.