SEO voor advocaten: de basis in 6 stappen
Voor advocaten kan het erg lastig zijn om te beginnen met zoekmachineoptimalisatie (SEO). Er is zoveel wat je kunt doen om je website beter te laten scoren in Google,...
Voor advocaten kan het erg lastig zijn om te beginnen met zoekmachineoptimalisatie (SEO). Er is zoveel wat je kunt doen om je website beter te laten scoren in Google,...
Om de cirkel rond te maken in jouw Google Display strategie kun je aangepaste intentiedoelgroepen gaan inzetten. In een vorig blog heb ik al uitgelegd hoe targeten op basis...
Adverteren in zoekmachines zoals Google, bijvoorbeeld met behulp van Google Ads (voorheen AdWords), is verreweg de meest snelle methode om nieuwe bezoekers naar jouw website te krijgen. Waar het...
Instagram: iedereen kent het en vrijwel iedereen gebruikt het. Ook voor bedrijven is Instagram een belangrijk platform geworden. Maar hoe behaal je de beste resultaten met jouw bedrijfsaccount? En...
Vorige week werd bekend dat Google Chrome binnenkort native lazy loading gaat ondersteunen. Dat betekent dat jij jouw website nog sneller kan maken, zonder dat dit veel kennis, tijd...
In een vorige blog heb ik het gehad over Aangepaste meldingen in Google Analytics (GA); een feature die door maar weinig mensen gebruikt wordt. In deze blog wil ik...
Wij maken gebruik van cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.