Aangepaste meldingen in Analytics: 7 handige voorbeelden
Aangepaste meldingen (Custom Alerts) is een feature in Google Analytics die maar door weinig mensen gebruikt wordt. En dat is zonde! Met deze functie kun je namelijk automatisch e-mails...
Aangepaste meldingen (Custom Alerts) is een feature in Google Analytics die maar door weinig mensen gebruikt wordt. En dat is zonde! Met deze functie kun je namelijk automatisch e-mails...
Het was al even geleden aangekondigd, maar deze week is het dan zover: de Facebook Ads manager heeft een nieuw uiterlijk. Dat kan dus even schrikken zijn bij de...
Als je blogs of nieuwsberichten voor je website schrijft, dan weet je dat het bedenken van onderwerpen soms best lastig kan zijn. Om je te helpen met het bedenken...
Het gebruik van video op social media is al een tijdje hot. Video’s krijgen voorrang in algoritmes van bijvoorbeeld Instagram en de resultaten van videocampagnes zijn vaak beduidend beter...
Wanneer je een kleine onderneming bent en je tussen grote organisaties bevindt, kan adverteren in Google Ads een uitdaging zijn. De concurrentie heeft waarschijnlijk meer budget en inzichten om...
Dat Google steeds meer zoekopdrachten van mobiele apparaten ontvangt, komt vast niet als een verrassing. Responsive websites en mobiele website optimalisaties zijn de afgelopen jaren daarom steeds belangrijker geworden....
Wij maken gebruik van cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.