Aangepaste intentiedoelgroepen: target op koopintentie!
Om de cirkel rond te maken in jouw Google Display strategie kun je aangepaste intentiedoelgroepen gaan inzetten. In een vorig blog heb ik al uitgelegd hoe targeten op basis...
Om de cirkel rond te maken in jouw Google Display strategie kun je aangepaste intentiedoelgroepen gaan inzetten. In een vorig blog heb ik al uitgelegd hoe targeten op basis...
Adverteren in zoekmachines zoals Google, bijvoorbeeld met behulp van Google Ads (voorheen AdWords), is verreweg de meest snelle methode om nieuwe bezoekers naar jouw website te krijgen. Waar het...
Instagram: iedereen kent het en vrijwel iedereen gebruikt het. Ook voor bedrijven is Instagram een belangrijk platform geworden. Maar hoe behaal je de beste resultaten met jouw bedrijfsaccount? En...
Vorige week werd bekend dat Google Chrome binnenkort native lazy loading gaat ondersteunen. Dat betekent dat jij jouw website nog sneller kan maken, zonder dat dit veel kennis, tijd...
In een vorige blog heb ik het gehad over Aangepaste meldingen in Google Analytics (GA); een feature die door maar weinig mensen gebruikt wordt. In deze blog wil ik...
Als je een eigen website wilt, moet je niet alleen nadenken over een domeinnaam, maar ook over een hostingprovider. De hostingprovider zorgt ervoor dat jouw website een plekje krijgt...