UTM-parameters: track en trace je websitebezoeker
Je gebruikt UTM-parameters om gegevens zichtbaar te maken in Google Analytics. Google Analytics zet je in om traffic op jouw website te meten. Je ziet waar je bezoeker vandaan...
Google Ads is een efficiënte en snelle manier om bezoekers naar jouw website te krijgen. Google. Lorem ipsum dolor sit amet, consecte- tuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliq.
Je gebruikt UTM-parameters om gegevens zichtbaar te maken in Google Analytics. Google Analytics zet je in om traffic op jouw website te meten. Je ziet waar je bezoeker vandaan...
Het is je natuurlijk niet ontgaan: door de coronacrisis is een groot deel van de wereld in lockdown. Veel bedrijven cancellen hun geplande evenementen en zien bovendien hun omzet...
Wil jij starten met contentmarketing maar heb je geen tijd, kennis of kunde om serieus aan de slag te gaan? In dit blog probeer ik je te inspireren om...
Zoekwoord kannibalisatie (of keyword cannibalization) is een veel voorkomend SEO-probleem waarbij twee of meerdere pagina’s van dezelfde website met elkaar concurreren voor hetzelfde zoekwoord. Je wilt zoekwoord kannibalisatie zoveel...
Sinterklaas is net het land uit en de Kerstman staat alweer voor de deur. Dat kan maar één ding betekenen: je tijdlijn wordt weer overspoeld met terugblikken, verwachtingen en...
Afgelopen maand heeft Google een aantal nieuwe mogelijkheden gelanceerd voor Google Ads. Wij zijn dol op nieuwe slimme mogelijkheden en daarom delen we ze graag met je. In deze...
Wij maken gebruik van cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.