Contentmarketing: 4 tips om content (betaald) te promoten
Plaats jij regelmatig nieuwe content op je website maar valt het aantal websitebezoekers tegen? Het werkt niet echt motiverend om opnieuw tijd te investeren in het creëren van nieuwe...
Plaats jij regelmatig nieuwe content op je website maar valt het aantal websitebezoekers tegen? Het werkt niet echt motiverend om opnieuw tijd te investeren in het creëren van nieuwe...
Ben jij al bekend met het begrip structured data? Kort gezegd: structured data markeert informatie op jouw website, waarna gedeeltes hiervan kunnen verschijnen bij jouw zoekresultaat in Google. In...
De afgelopen jaren is Google steeds slimmer geworden met het begrijpen van complexe informatie. Desondanks kun je Google nog steeds een handje helpen bij het leggen van verbanden tussen...
Heb je ooit gehoord van evergreen content? Deze term wordt door contentmarketeers gebruikt om de content op een website aan te duiden die voor lange termijn relevant blijft voor...
Ben jij al bekend met het fenomeen foutpagina, beter bekend als 404-pagina? Een 404-pagina komt tevoorschijn als je een pagina probeert te bereiken die niet (meer) bestaat. De oorzaak...
Je leest het goed: de contactaanvragen via je website worden binnenkort niet meer getrackt in Google Analytics. Tenminste, als je gebruikmaakt van WordPress en de plugin Contact Form 7....
Wij maken gebruik van cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.