Nieuw: Google introduceert Shoppable Image ads
Google heeft sinds september van dit jaar een nieuw type advertentie geïntroduceerd voor Google Ads, de Shoppable Image ads. Deze Shoppable Image ads worden getoond op de Google partner...
Google heeft sinds september van dit jaar een nieuw type advertentie geïntroduceerd voor Google Ads, de Shoppable Image ads. Deze Shoppable Image ads worden getoond op de Google partner...
Noindex en nofollow zijn twee bekende begrippen binnen online marketing en SEO. Maar waar SEO normaal juist draait om een optimale zichtbaarheid in zoekmachines, zijn noindex en nofollow juist...
Er zijn tegenwoordig vele manieren waarop een klant in contact kan komen met een product of een dienst. De daadwerkelijk aankoop van een product of dienst is slechts een...
De termen landingspagina en bestemmingspagina worden vaak als synoniem van elkaar gebruikt. Op zich is dat natuurlijk geen probleem – vaak is de context voldoende om te bepalen wat...
Na 18 jaar verdwijnt het merk Google AdWords. Op woensdag 27 juni 2018 is Google Ads geïntroduceerd als de nieuwe en verbeterde Google AdWords. Naast Google AdWords krijgen andere...
Conversie-optimalisatie en Hotjar zijn twee termen die bijna onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Hotjar is een populaire tool onder online marketeers om te werken aan conversie optimalisatie. Ben je...
Wij maken gebruik van cookies om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met ons gebruik van cookies.